hello..hmm...today has been a very frustrating day..since yesterday,in fact.My computer keep restarting itself...(erk,betulker ayat aku nih??muaha..lantakla!).aku tgh syok2 chatting ke,type2 ke,tetiber kuar laks message "this system has to shutdown".pastu siap ade countdown laks tuh nak shutdown..sesuke dieeeeeee jek!!!tension aku tau??!!!then aku letakler status kat Ym pasal kebengongan bende nih..then jeng jeng...datang solution...dan juga khabar berita yang tak best...tasha mesg aku...kasik tau yang mende ni memang jadi kat RPI..pasal satu virus ni laaa..memang ramai yang kene..pasal shutdown2 tuh...so kene gi VCC betulkan...tapi takyah aa reformat...muahaha..lega aku..mematih aku ingat kene reformat..abis laa sume file2 aku...dah ingat nak burn sume gambar dah..demmit tull..gelabah laa sekejap..hmm sat gi aku nak gi VCC aa..kalo sempat aa..cuak aa skarang...aku tertinggal topi memancing kerk kat umah elle..tapi elle skarang tade..alaa takut aku kene marah nanti...aku ingat ach nyer...hmm takot2...kerk marah tak aa??
Happy Belated First Father's Day!
Thanks to (*$%# we had to celebrate father's day a week late. Well, shit happens especially when you've sold your soul to the devil (read:B*&^%$) for luxuries like coffee bean and salon hair-dyes. Lets proceed shall we? My plan was to make the whole weekend as a "weekend filled with home-cooked and home-made goodness, all made with love". Translated to: I dont really have money to take you out to some fancy restaurants or relaxing weekend getaway or buy you some complicated gizmos so you'll just have to settle with what Ive planned for you. =) I started with chicken mushroom pie on saturday. This is how it came out: I think it looks a bit bleghh but Ach said it tasted good and I have to agree. Totally awesome for a first timer! Teehehehehe. He ended up eating almost half of the 10 pieces that I made. That afternoon we went back to kampung sebab his mom buat kenduri yassin. The masak-masak continued the next day when we got home from kampung. I made grilled ...
Comments