hari ni sangat la tak best..malam tadi aku takle tido...asyik2 jaga every one hour..sedey aku..pastu bangun pagi kene pegi kelas..tensi...lepas tu kat kelas aku tak paham aper laks tu..paham la sket2..tapi perut lapar aku malas dah nak concentrate..saiko saiko...sekarang kepala aku sangat laa peningnyer sebab aku rase aku tak tido la malam tadi...lepas tu tadi dalam kelas aku sangat laa kepanasan hati aku menahan sumtin...lepas tu perut aku bunyi2 sebab lapar and sangat lapar laaaaa....balik from COCO aku pergi lib terus makan croissant..saiko...aku lapar!!!lsekarang dalam bilik tunggu nasik masak and aku still lapar..siap rase cam nak makan megi dulu sblm nasik masak..huhu saiko kan aku ni??dah laaa aku kasik email kat umah tade saper reply..penat aku tulis pepanjang tade saper reply..aku benci betul..suruh aku mail kasik update tapi tanak reply email aku..kalo aku ade duit aku beli ler phonecard..dah tade duit..huhu..tensi nyer aku nih!!
Happy Belated First Father's Day!
Thanks to (*$%# we had to celebrate father's day a week late. Well, shit happens especially when you've sold your soul to the devil (read:B*&^%$) for luxuries like coffee bean and salon hair-dyes. Lets proceed shall we? My plan was to make the whole weekend as a "weekend filled with home-cooked and home-made goodness, all made with love". Translated to: I dont really have money to take you out to some fancy restaurants or relaxing weekend getaway or buy you some complicated gizmos so you'll just have to settle with what Ive planned for you. =) I started with chicken mushroom pie on saturday. This is how it came out: I think it looks a bit bleghh but Ach said it tasted good and I have to agree. Totally awesome for a first timer! Teehehehehe. He ended up eating almost half of the 10 pieces that I made. That afternoon we went back to kampung sebab his mom buat kenduri yassin. The masak-masak continued the next day when we got home from kampung. I made grilled ...
Comments