yeay sangat gembira sebab laptop tak selembap selalu...tak selembap last week..and tak gembira sebab esok ade exam and takot..COCO tu susah la...apesal elos kate senang?oo aku ni ade tahap kelembapan yang tinggi kot?hehe..anyways..hari ni aku terfikir satu bende...cam best ke kalau aku boleh cakap sume bende yang aku tak puas hati ngan bf aku lepas tu kasi discuss same2 lepas tu mase discuss tu..kasik tau sume bende yang aku tak puas hati aku tak suke kutuk2 bla bla bla lepas tu dah..abes cerita..cam kesimpulannya..aku kasik tau aper yang aku tak suker kat dier lepas tu sukati dier la dier nak terime ke tak tapi hopefully dier nak terima la aper yang aku cakap..janji aku tak simpan ape2..lepas tu next morning jadi macam biasa balik tak gaduh ke ape..best ke???aku rasa best la...sebab kan cam aku tade aa simpan ape2 tul tak?nanti kalau aku simpan nanti jadi cam volcano meletup..tak pun nanti kalau aku simpan lama2 nanti bile aku nak ungkit balik aku sendre dah tak ingat aper yang aku simpan..cam dah banyak sangat sampai lupe..so nanti argument aku tak valid sebab takde proof...nanti die ley kata..aku tak ingat so tak significant la bende tu..tapi sebenarnya banyak sangat sampai aku tak ingat satu pun..takle nak single out one particular thing...tapi kene kebal sket aa mase sesi meluahkan ketakpuasan-hatian...cam takle aa lebe(this is a word my family's been using since aku kecik..kire meaning dier cam lembik and mengade..sebut cam `lebe` e tu as in `ekor`..ehhehe..)hehe...ape aku merapu ni eh??lalalala~~
Happy Belated First Father's Day!
Thanks to (*$%# we had to celebrate father's day a week late. Well, shit happens especially when you've sold your soul to the devil (read:B*&^%$) for luxuries like coffee bean and salon hair-dyes. Lets proceed shall we? My plan was to make the whole weekend as a "weekend filled with home-cooked and home-made goodness, all made with love". Translated to: I dont really have money to take you out to some fancy restaurants or relaxing weekend getaway or buy you some complicated gizmos so you'll just have to settle with what Ive planned for you. =) I started with chicken mushroom pie on saturday. This is how it came out: I think it looks a bit bleghh but Ach said it tasted good and I have to agree. Totally awesome for a first timer! Teehehehehe. He ended up eating almost half of the 10 pieces that I made. That afternoon we went back to kampung sebab his mom buat kenduri yassin. The masak-masak continued the next day when we got home from kampung. I made grilled ...
Comments